رئیس شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه شورای شهر تهران هیچ دخالتی را در انتصابات معاونان شهردار جدید تهران نخواهد کرد گفت: روز گذشته نامه افشانی برای تایید به وزیر کشور ارسال شده و امیدواریم وی هر چه زودتر پاسخ این نامه را بدهد.

محسن هاشمی: شورا هیچ دخالتی در انتصابات معاونان جدید شهردار تهران نخواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین،محسن هاشمی در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و همچنین چهارمین کنفرانس مدیریت شهری، اقتصاد نوین و درآمدهای پایدار در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتبارات پژوهش و برنامه‌ریزی در شهرداری تهران اظهار کرد: این اعتبارات حود ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات کل شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه موازی‌کاری در حوزه پژوهش در بین سازمان‌های شهرداری وجود دارد بیان کرد: البته نباید بودجه پژوهش در حوزه مسائل شهری را کم کرد اما اینکه سازمان‌های موازی در این بخش کار کنند کار قابل قبولی نیست.

هاشمی بیان کرد: قطعاً شورای شهر تهران به عنوان ناظر در خصوص مسائل شهری، سازوکار لازم را برای بررسی کیفیت پژوهش‌ها در شهرداری تهران انجام خواهد داد. 

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص آخرین وضعیت استعلام و تاییدیه افشانی شهردار جدید تهران از طریق وزارت کشور گفت: روز گذشته، با مشخص شدن افشانی به عنوان شهردار جدید تهران بنده نامه وی را برای تایید به وزیر کشور ارسال کردم.

وی گفت: طبق قانون وزارت کشور ۲۰ روز مهلت دارد تا آن را تایید و یا رد کند.

هاشمی همچنین با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران دخالتی را در انتصابات معاونان جدید شهردار تهران ندارد و نخواهد کرد گفت: ما در این زمینه فقط شاخص‌ها را مشخص کرده‌ایم و هیچ دخالتی را در انتصابات نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اینکه مکارم سرپرست فعلی شهرداری تهران همچنان به فعالیت خودش در این سمت ادامه خواهد داد گفت: تا تایید حکم نهایی افشانی، وی همچنان مسئولیت سرپرستی شهرداری تهران را به عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.