نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الجزیره با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس نیمه اول را بدون گل به رختکن رفت/ سد دفاعی الجزیره مقابل شاگردان برانکو

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الجزیره امارات از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در این دیدار که با حضور ۹۰ هزار تماشاگر آغاز شد سرخپوشان تهرانی با ترکیب  علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور به میدان رفتند.

حضور پرتعداد تماشاگرانی که سکوهای ورزشگاه آزادی را به تسخیری خود درآورده بودند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان پرسپولیس شد که از همان دقیقه اول روی دروازه حریف اماراتی حمله کنند تا اول گل خورده بازی رفت را جبران کنند و کار را به تساوی بکشانند و بعد از آن برای رسیدن به گل های بیشتر تلاش کنند.

شاگردان برانکو در طول نیمه اول برتر از حریف بازی کردند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه ایجاد کردند اما حملات آنها آنقدر زهردار نبود که بتوانند دروازه الجزیره را با خطر جدی مواجه کنند. 

در دقیقه ۳۵ بهترین فرصت برای پرسپولیس ایجاد شد تا دروازه حریف را باز کند اما توپی که روی خط شش قدم برای احمدزاده آماده شده بود را این بازیکن با کم دقتی به بیرون از دروازه زد تا طلایی ترین فرصت تیمش در نیمه اول را از دست بدهد.

در دقایق باقی مانده بازیکنان پرسپولیس رول دقایق قبل را ادامه دادند و همچنان بر ارسال توپ از جناحین ارسال داشتند اما حریف که دست سرخپوشان را خوانده بود به راحتی حملات شاگردان برانکو را خنثی کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.