رئیس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات خراسان رضوی گفت: در ایام ماه مبارک علاوه بر مشهد در ۱۶ شهرستان استان خراسان رضوی نمایشگاه قرآنی برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه قرآنی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از فارس:مهدی رمضانی در افزود: در ماه مبارک رمضان امسال دو برنامه محوری و برنامه‌های جنبی داریم که یکی از برنامه‌های ما تفسیر سوره  مبارکه فتح است.

وی ادامه داد: این برنامه که با همکاری ائمه جمعه و روحانیون طرح هجرت در ۲ هزار پایگاه تفسیری مربوط به ائمه جمعه و پایگاه تبلیغی مربوط به روحانیون است با محوریت سوره مبارکه فتح در استان برگزار می‌شود.

رمضانی اضافه کرد: این سوره مصوبه  ستاد تفسیر استان است که با نظر آیت‌الله علم‌الهدی با توجه به شرایط روز این سوره در نظر گرفته شده و کتابی هم با  محوریت همین سوره با عنوان(پیروزی آشکار عوامل آثار) که به تعداد ۳ هزار جلد چاپ و برای همه شهرستان‌ها ارسال شده است.

رئیس امور قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی استان با بیان برنامه جزءخوانی یکی دیگر از برنامه‌های ما در ماه مبارک است، ادامه داد: برای برنامه‌های جزءخوانی در شهرستان‌ها از ۳۲ پایگاه حمایت می‌کنیم. این برنامه با عنوان(با قرآن در رمضان) در ماه مبارک در استان اجرا می‌شود و علاوه براین از جلسات قرآنی محلات نیز حمایت می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه  قرآنی در ۱۶ شهرستان استان با هدایت دفتر تبلیغات استان خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این نمایشگاه  بین‌المللی قرآنی در میدان شهدا مشهد نیز از تاریخ اول خرداد تا ۱۰ خردادماه ۹۷ برگزار می‌شود.

رمضانی با تاکید بر اینکه هرکس به سمت و سوی قرآن بیاید دیگر کار خلافی انجام نمی‌دهد به امار بالای زندانیان و هزینه‌های آن اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان ۱۰ درصد این هزینه‌ها را به امور قرآنی اختصاص دهند می‌توان جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه گرفت و این نیازمند توجه به مسائل دینی و قرآنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.