۴۵ خانوار گرفتار سیلاب در خراسان رضوی امدادرسانی شدند.

امدادرسانی ۴۵ خانوار گرفتار درسیلاب خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد: ۴۵ خانوار گرفتار در سیلاب در شهرستان کلات این استان امدادرسانی شدند.

۴۵ خانوار گرفتار سیلاب در خراسان رضوی امدادرسانی شدند

اسماعیل بهمن آبادی اظهار کرد: این خانواده ها با جمعیتی بیش از ۱۰۰ نفر به علت آبگرفتگی منازل در شهر کلات دچار مشکل شده و بیش از ۱۰ خانوار نیز در جاده های استان گرفتار سیلاب شده بودند.

وی بیان کرد: هم اکنون نیروهای هلال احمر با توجه به گزارش دریافتی از شهرستان های کلات، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین و سبزوار مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در شهرستان های مشهد، قوچان، نیشابور و فیروزه نیز با توجه به شدت آبگرفتگی در سطح شهر، نیروهای هلال احمر در آماده باش هستند تا به محض اعلام نیاز از آتش نشانی و شهرداری ها وارد میدان شوند.

بارش های رگباری عصر دوشنبه در خراسان رضوی آغاز شد که طبق اعلام هواشناسی و با توجه به تقویت ناپایداری جوی طی امشب و فردا، با وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در اکثر نقاط مستعد استان از جمله شهرستان مشهد وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.