قزوین_ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح «ضیافت الهی» در ۴۶ بقعه استان قزوین در این ماه برگزار می شود.

طرح «ضیافت الهی» در ۴۶ بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام مصطفی مجیدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح «ضیافت الهی» در ۴۶ بقعه استان قزوین در این ماه برگزار می شود که از جمله برنامه های این طرح، سخنرانی، مناجات خوانی، اقامه نماز جماعت و ترتیل خوانی در بسیاری از بقاع متبرکه و شاخص آن در امامزاده حسین (ع) و آمنه خاتون (ع) است.

وی افزود: ۳۰ روحانی از قم به استان قزوین اعزام می شوند که این روحانیون در ۴۶ بقاع حضور داشته و مابقی بقاع هم روحانیون بومی حضور خواهند داشت که سخنرانی و قرائت ادعیه توسط آنها صورت می گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: محفل با حضور یکی از قاریان بین المللی نیز در این استان در دهه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجیدی اضافه کرد: مراسم شب های قدر ماه مبارک رمضان نیز با حضور آیت الله عابدینی، حجت الاسلام تلخابی و آیت الله اسلامی در شب های ۱۹،۲۱ و ۲۳ این ماه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می شود که علاوه بر آن، برگزاری افطاری ساده در برخی از بقاع متبرکه پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در نخستین روز از ماه رمضان در روز پنج شنبه، غبارروبی آئینی و مراسم افطاری ساده با حضور مسوولان و مردم شهرستان قزوین در آستان امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می شود و سعی داریم این برنامه افطاری ساده به صورت ساده و متناوب در ماه مبارک ادامه داشته باشد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: خیمه های معرفت در بقاع متبرکه در ماه رمضان برگزار و فعالیت های مشاوره و کودک برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.