۱۷ گروه هلال احمر خراسان رضوی در شهرستانهای استان در حال امدادرسانی هستند.

ادامه امداد رسانی هلال احمر خراسان رضوی در شهرستانهای استان خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۷ گروه امداد و نجات این جمعیت با ۵۳نیروی عملیاتی با تخصص امداد در سیلاب مشغول امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان های این استان هستند.

اسماعیل بهمن آبادی افزود: این گروهها در شهرستانهای تربت جام، فریمان، کلات، فیروزه، تربت حیدریه و گناباد مشغول امدادرسانی هستند و  با توجه به مقدار  و شدت بارندگی، نیروهای هلال احمر در شهرستانهای مشهد، جغتای، جوین، سبزوار، تایباد و نیشابور به حال آماده باش در آمدند.

وی گفت: براساس گزارشهای اولیه، خسارت به منازل مسکونی، تاسیسات زیربنایی، گرفتار شدن در سیلاب در مسیر جاده ها و آبگرفتگی از  خسارات و حوادث ناشی از بارندگی در شهرستانهای این استان بوده است.

وی افزود: از عصر دیروز نیروهای هلال احمر به بیش از ۱۵۱ خانوار گرفتار حوادث ناشی از سیلاب  به ویِژه در شهرستانهای کلات و درگز امدادرسانی کردند.

طبق اعلام اداره هواشناسی با توجه به تقویت ناپایداری جوی و وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید امروز نیز احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مشهد و بیشتر  نقاط مستعد استان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.