سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از اعدام 2 عضو باندی موسوم به «خرچنگ‌های سیاه» در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از فارس، قاضی مهدی خدابخشی اظهار کرد: صبح امروز به دستور دادستان مشهد حکم اعدام دو نفر از اعضای باند تجاوز به عنف معروف به « خرچنگ‌های سیاه» در ملأ عام انجام خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات جرایم این متهمان بیان کرد: اعضای این باند 5 نفره خردادماه سال گذشته با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک که علائم تاکسی تلفنی بر روی آن بود، پس از سوارکردن زنان و دختران تنها در خیابان‌های مشهد این افراد را به خارج از شهر برده و پس از اذیت و آزار دسته جمعی و همچنین سرقت لوازم با ارزش‌شان، این افراد را نیمه شب در خیابان‌های مشهد رها می‌کردند.

خدابخشی گفت: با اعلام شکایت‌های مشابه از سوی چند خانم جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند تا این افراد را شناسایی و دستگیر کنند که پس از چندی کار تحقیقاتی تخصصی، سه نفر از اعضای این باند دستگیر و به جرم شان اعتراف کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مخفیگاه‌های این افراد که باغی در گلمکان بود شدند و توانستند دو هم‌دست دیگر امتهمان را نیز دستگیر کنند که پس از مواجهه حضوری شاکیان این افراد را شناسایی کردند.

وی گفت: با آغاز تحقیقات قضایی، به دو متهم ردیف اول این پرونده حکم «محاربه» و «افساد فی‌الارض» تفهیم و از سوی دادگاه کیفری شماره یک حکم اعدام این دو متهم صادر شد.

خدابخشی با بیان اینکه ارای این حکم به صورت علنی درخواست شده بود، بیان کرد: این افراد صبح امروز در خیابان کوشش مشهد به دار مجازات آویخته خواهند شد تا درس عبرتی برای سایر تبهکاران و افرادی که افکار اشتباه در سر دارند باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.