قزوین_ همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان، ساعات پذیرش در پایگاه های انتقال خون استان قزوین اعلام شد.

ساعات پذیرش در پایگاه های انتقال خون قزوین اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قزوین، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان در ماه مبارک رمضان، به اطلاع می رساند، با توجه به احتمال کاهش مراجعه اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان و به دنبال آن کاهش در ذخایر خونی استان، از همشهریان خواهشمندیم در این ایام ما را در تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران یاری کنند.

لذا به منظور رفاه حال  اهداکنندگان عزیز ساعات پذیرش مراکز خونگیری استان قزوین به شرح ذیل است:
مرکز خونگیری قزوین صبح ها از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر و شب ها از ساعت ۲۱‌ الی ۱ بامداد فعال بوده و مرکز خونگیری تاکستان از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر فعال است.

ضمنا مرکز خونگیری قزوین در شب های قدر (نوزدهم،بیست و یکم، بیست و سوم ماه رمضان ) از ساعت ۱۹ الی ۳ بامداد و مرکز خونگیری تاکستان از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد آماده خونگیری از عزیزان اهداکننده است.

لطفا در زمان مراجعه اصل کارت ملی خود را همراه داشته باشید.

گفتنی است با توجه به بالا بودن هزینه تهیه خون و فرآورده های خونی که بالغ بر ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر کیسه می شود و همچنین کمبود منابع مالی از هم استانی ها درخواست می شود با واریز وجوه نذری و هدیه خود به حساب کمکهای مردمی این اداره کل به شماره  ۲۳۴۲۳۲۱۰۸۳ نزد بانک ملت، ما را در تامین خون سالم و گسترش خدمات مربوط به انتقال خون یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.