قدس انلاین: فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه گرداننده باند حرفه ای سرقت های به عنف تحت عنوان مامور در مشهد خبر داد.

3 مامورنمای خشن مشهد گرفتار کمین ماموران شدند

 سردار «قادر کریمی» در تشریح این عملیات غافلگیرانه گفت: از چندی قبل گزارش هایی مبنی بر سرقت های به عنف چند جوان تحت عنوان مامور از شهروندان به فوریت های پلیسی 110 اعلام و با توجه به اهمیت موضوع ، دستورات لازم برای پی گیری ضربتی این پرونده صادر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی های اولیه تیم های دایره‌آگاهی کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی حاکی از آن بود که عامل اصلی این سرقت های به عنف سه مرد جوان هستند که در آخرین سرقت خود با خودروی پژو 206 راه 2تبعه خارجی در مشهد را سد کرده و با معرفی خود به عنوان مامور از آنها سرقت کرده اند.

وی تصریح کرد: با کسب این سرنخ ها پلیس تحقیقات گسترده خود را ادامه داد و ماموران انتظامی با رد زنی های گسترده توانستند خودروی پزو 206 متهمان را در یک تعمیرگاه واقع در انتهای بلوار طبرسی مشهد شناسایی و در محل به کمین نشستند.سردار کریمی گفت: ماموران کلانتری شهید آستانه پرست پس از دقایقی ، مالک این خودرو که با خودروی پژو پارس به محل مراجعه کرده بود را دستگیر کردند.این فرد که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید 2 همدستش را به پلیس معرفی کرد .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: پلیس 2 متهم دیگر پرونده را دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری به همراه یک عدد باطوم کشف کرد، تحقیقات پرونده ادامه دارد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.