۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر: 600523

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پاسخ سرمربی تیم ملی را داد.

مدیرعامل ذوب‌آهن: کی‌روش دروغ می‌گوید

به گزارش قدس آنلاین، سعید آذری درباره حرف‌های امروز (سه‌شنبه) کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: او در صحبت‌های امروزش ادعا کرد که من در گفت‌وگوی تلفنی مشترک‌مان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث عدم حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌ است که من این مسئله را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته ما و آقای کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب‌آهن به تیم‌ملی انتقاد کردم، به من خبر دادند که کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی به آقای فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره کی‌روش را گرفتم و 45 دقیقه با هم صحبت کردیم.

وی افزود: در ابتدای صحبت‌مان کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شماست که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید بشود. ما در این مکالمه 45 دقیقه صحبت کردیم و آقای آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد هستند و هر وقت هم که خواستید می‌توانید رودررو کنید و اصلاً مناظره کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان یادآور شد: واقعاً تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان آقای کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مسئله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساساً حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت کی‌روش خواست، می‌توانیم رو در رو کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.