گیلان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارند،گفت:ملت ایران ملت قدردانی نسبت به شهدا و ایثارگران و خانواده‌ معظم آنان هستند.

دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر روحیه بخش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بنیاد شهید ،پاکاری در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را روحیه بخش دانست و افزود:احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است و پای عهد و آرمان خود نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک وظیفه است و حداقل کاری است که باید همه مسئولان انجام دهند،خاطرنشان کرد امیدواریم توفیق خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را نه به معنای مادی، بلکه به معنی قدرشناسی داشته باشیم .

این مقام مسئول،ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها را یک افتخار بزرگ دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و گفت:شهدا و ایثارگران رسالت خودشان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به انجام رساندند و همواره از نظرگاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاد و خاطره ملت ایران میمانند .

پاکاری،با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا و ایثارگران، یادآور شد:تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

مدیرکل بنیاد استان از سه خانواده معظم شهید دیگر نیز دیدار و سرکشی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.