کرج- کارآفرین برتر البرزی گفت: ایجاد رقابت میان محصولات ایرانی و کالاهای مشابه خارجی مهم ترین اصلی است که در مسیر پیشرفت و توسعه تولیدات داخلی باید صورت پذیرد.

ایجاد رقابت مهم ترین عامل توسعه کالای ایرانی است

هانیه پورقلی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هنگامی محصولات داخلی می تواند توسعه یابد که کیفیت خود را افزایش دهد و بدون شک مردم نیز با مشاهده این اتفاقات از محصولات ملی حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به دلیل انتخاب خود به عنوان جوان برتر در حوزه کارآفرینی گفت: طراحی و ساخت پک لیفتینگ شامل سه محصول کرم ضد چروک فوری، کرم سه کاره دور چشم و کرم آبرسان بوده دلیل انتخاب من به عنوان کارآفرین جوان برتر استان البرز بوده  است.

بانوی کارآفرین نمونه البرزی ادامه داد: این بسته برای نخستین بار در کشور ساخته شد و توانایی آن را دارد تا با نمونه های خارجی این محصول به رقابت بپردازد.

پورقلی تصریح کرد: برای تولید این محصول از نمونه خارجی آن الگو برداری شد اما در حال حاضر از لحاظ کیفیت می توان گفت که از نمونه خارجی پیشی گرفته است.

وی با بیان این که کمتر از یک سال از تولید این محصول سه کاره سپری می شود گفت: حدود یک سال از تولید انبوه این محصول می گذرد و در حال حاضر برای بیش از ۵۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.