قزوین_ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دو میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های این استان اختصاص داده شده است و تلاش مدیران را می طلبد تا به صورت جدی در این زمینه فعالیت کنند.

اختصاص ۲ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سالار قاسمی روز چهارشنبه در گردهمایی کارشناسان مسوول، کارشناسان، مدیران و هنرمندان منتخب کار آفرینی استان قزوین در اداره کل آموزش و پرورش این استان اظهار داشت: استان قزوین به عنوان یکی از استان های پیشرو در توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای است.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده به هنرستان های استان قزوین افزود: دو میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان های این استان اختصاص داده شده است و تلاش مدیران را می طلبد تا به صورت جدی در این زمینه فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: تلاش داریم تا به لحاظ تأمین منابع هنرستان ها، حمایت هایی را داشته باشیم چراکه این استان به عنوان استان صنعتی توانایی لازم را در این بخش به خود اختصاص می دهد.

قاسمی عنوان کرد: نظام آموزشی باید به گونه ای باشد که دانش آموزان خلاقیت و کارآفرینی باشند؛ در حال حاضر در سیستم آموزشی، توجه به اینکه خلاقیت به عنوان عنصر و کیمیای آموزشی، خلاقیت بوده در بین این دانش آموزان رواج نیافته است.

وی افزود: اگر به دنبال کارآفرینی هستیم، باید در کشور توسعه کارآفرینی محقق و به عنصر اساسی آن توجه شود؛ اگر به فرزندان از همان آغاز زندگی، شجاعت و قدرت ریسک را بیاموزیم، آنها خلاقیت را فرا خواهند گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: باید به سمت خلاقیت و کارآفرینی دانش آموزان پیش برویم و به آن توجه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.