اصفهان- آیین جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر ایران اسلامی هر روز با حضور قاریان ممتاز کشوری در آستان مقدس سیدان الکریمان(علیهما السلام) برگزار خواهد شد.

 آیین جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس سیدان الکریمان(ع)

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، این مراسم در سی روز ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶:۴۵ با حضور قاریان و مفسران برتر استانی و کشوری برگزار می شود و روزانه قبل از شروع مراسم، مفسران قرآن نکاتی از قرآن را برای روزه داران بیان خواهند کرد.

همچنین بر اساس اعلام شورای عالی قرآنی کشور، مراسم جزءخوانی آستان مطهر سیدان الکریمان(ع) که در سه سال گذشته به صورت زنده از شبکه های سیما پخش شده جزء برنامه های برتر قرآنی کشور معرفی شده است و امسال نیز این مراسم از شبکه های آموزش و اصفهان به صورت زنده پخش خواهد شد تا روزه‌دارانی که به هر دلیل امکان حضور در این آستان را پیدا نمی کنند از فیض معنوی این مراسم بهره مند شوند.

لازم بذکر است مهد شکوفه های این آستان جهت امور تربیتی خردسالان و کودکان همه روزه از ساعت ۱۶ آماده پذیرش فرزندان عزیز زائران است.

به گزارش قدس آنلاین، آستان امامزاده ابراهیم برادر بلافصل امام رضا(ع) معروف به امامزاده نرمی واقع در ۱۰ کیلومتری شمال اصفهان در شهرستان برخوار میزبان برگزاری برنامه های مناسبتی، فرهنگی و مراسمات مذهبی است که همه ساله اقدام به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.