کرج- رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: نخستین دوره لیگ استانی ژیمناستیک در دو بخش هنری و همگانی در سه مرحله به میزبانی شهر کرج برگزار خواهد شد.

نماینده ای در بازی های آسیایی نداریم/لیگ استانی ژیمناستیک برگزار می شود

کمال تشکر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: نخستین مرحله لیگ ژیمناستیک همگانی جهت آشنایی مردم با این رشته در تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برگزاری ژیمناستیک همگانی به دنبال رونق این رشته در البرز هستیم که این برنامه در بلند مدت اثرات مثبتی بر ورزش استان خواهد داشت.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز به برگزاری لیگ هنری ویژه نونهالان اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات بیشتر با هدف استعدادیابی است و از ورزشکاران مستعد در رده های بالاتر استفاده خواهد شد.

کمال تشکر با بیان این که البرز نماینده ای در مسابقات آسیایی جاکارتا در رشته ژیمناستیک نخواهد داشت گفت: باتوجه به استعدادهای خوبی که در استان البرز فعالیت می کنند اما متاسفانه برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا موفق نبوده اند.

وی به احداث ۲ سالن ژیمناستیک در شهرستان های استان البرز اشاره کرد و گفت: با رایزنی های انجام شده برای سال آینده شاهد افتتاح دو سالن ژیمناستیک در نظرآباد و طالقان خواهیم بود.

متولی ژیمناستیک در استان البرز تصریح کرد: همچنین مقرر شده تا در صورت افتتاح سالن در سطح البرز هیئت ژیمناستیک استان تجهیزات آن را به صورت حرفه ای تامین کند.

تشکر در پایان به آخرین وضعیت سالن ملاصدرا کرج اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که درحال حاضر این سالن اصلی ترین سالن استان البرز است برای ارتقا خدمات دهی برخی تعمیرات عمرانی در آن صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.