کرج - فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه تذکراتی در زمینه انتخاب شهردارو تشکیل جلسات شورای شهرکرج داده شده است گفت: جو موجود در شهرو فضای مجازی مناسب نیست و ایجاد تنش می کند.

تذکرات لازم در انتخاب شهردار کرج به شورا داده شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیروس شفقی در جلسه شورای اداری کرج که صبح امروز پنج شنبه برگزارشد با بیان اینکه ازسوی مقام معظم رهبری سال جاری بنام حمایت ازکالای ایرانی نامگذاری شده است، گفت: مردم و مسئولین با اتحاد و همدلی در زمینه رونق اقتصادی تلاش کنند تا از ظرفیت های اقتصادی درکشوربه بهترین نحو بهره ببریم.

وی افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد و اشتغال دراستان صورت گرفت که در سال جاری این اقدامات درجهت حمایت از کالای ایرانی بایستی افزایش یابد.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه وظایف مردم و مسئولین درقبال حمایت از کالای ایرانی مشخص است، خاطرنشان کرد: باید تمام آحاد جامعه سخت کار کنند بنابراین مسئولیت مردم و دستگاه های اجرایی دراین زمینه مشخص شده است.

وی به مسائل شورای شهر کرج و موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: شوراهای شهر دربرابر مردم اختیارات قانونی دارند که بایستی به آن احترام گذاشت و با توجه به این موضوع انتظارات شهروندان نیز به حق است.

شفقی با بیان اینکه شورای شهر کرج بدون هرگونه حاشیه و با کمال آرامش نسبت به انتخاب شهردار اقدام کند، افزود: شورای شهر می بایست با در نظر گرفتن ملاحظات قانونی درانتخاب شهردار عمل کند.

فرماندار کرج افزود: متاسفانه بحث هایی دراین زمینه در جامعه و فضای مجازی شاهد هستیم که مناسب نیست و ایجاد تنش می کند.

وی به مهلت قانونی انتخاب شهردارو تشکیل تعداد جلسات شورا شهر اشاره کرد و گفت: بعد از بررسی های لازم تذکرات در این زمینه به شورای شهر کرج داده است ودر حال حاضر به دنبال جو آرامی هستیم.

شفقی با در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: با توجه به حلول ماه رمضان تامین کالا های مصرفی مردم و جدیت در تنظیم بازار از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان به تعامل دستگاه های اجرایی با خبرنگاران در موضوع اطلاع رسانی اشاره کردو گفت: بیان عملکردها و برگزاری ملاقات های عمومی با مردم و توجه به  آسیب های اجتماعی از موضوعاتی است که فرمانداری ویژه کرج به جد به آن ها می پردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.