همدان - معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه ،نظارت مردم برجامانده یک اصل در نظام جمهوری اسلامی است وروابط عمومی نیز پلی میان مردم وامان برای اطلاع رسانی دقیق است

روابط عمومی پل میان مردم وحاکمان برای اطلاع رسانی دقیق است
به گزارش قدس آنلاین، محمودرضا عراقی  در همایش روابط عمومی‌های استان همدان اظهار کرد: نظارت مردم بر حاکمان یک اصل در نظام جمهوری اسلامی است و روابط عمومی نیز پلی میان مردم و حاکمان برای اطلاع‌رسانی دقیق است.
وی با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان محور توسعه استان همدان در نظر گرفته شده اما به اندازه کافی به آن توجه نشده است، گفت: در دولت تدبیر و امید، ارتباط با دنیا در سرمنشا تصمیمات قرار گرفت و در مذاکرات برجام هنر دیپلماسی را نشان دادیم.
معاون عمرانی استاندار همدان بیان کرد: سه رویداد گردشگری بین‌المللی در سال 2018 در کشور برگزار می‌شود که دو رویداد آن در استان همدان بوده و این نشانگر امنیت ایران است.
وی تصریح کرد: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا قرعه‌کشی نبوده است و باید فاکتورهای مهم را ارزیابی می‎کردند که توانستیم در کنار رقبای بزرگی این عنوان را به همدان اختصاص دهیم.
عراقی با اشاره به اینکه گاهی رویدادها یک روز شروع شده و مدت آن کم است و می‌توان استفاده خبری برای بهبود شرایط کرد ولی در قبال رویدادهای گردشگری همدان مبحث متفاوت است، گفت: در بحث پایتخت گردشگری آسیا تنها یک رویداد نداریم و استفاده و بهره‌برداری طولانی‌مدت یکی از پارامترهای همدان 2018 است.
وی با بیان اینکه همدان یک سال به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و جلسات گردشگری خوبی در این زمینه برگزار شده است، اظهار کرد: در ایام نوروز بازدید از غار علیصدر بیش از 66 درصد افزایش یافت که بخشی به دلیل آب و هوای مناسب و بخشی به دلیل تبلیغات مناسب بود.
معاون عمرانی استاندار همدان تصریح کرد: چرا رویداد 2018 به همدان داده شده و به سایر استان ها داده نشده است؟ مگر اینها اتفاقی است؟ یا اینکه اتاق فکر و مجموعه‌ای این موضوعات را دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه به صورت نرم افزاری به دنبال معرفی همدان هستیم، عنوان کرد: اگر از تنگ‌نظری‌ها و افراط و تفریط بگذریم همیشه موفق خواهیم بود و هیچ کشور خارجی نمی‌تواند ما را تهدید کند.
عراقی بیان کرد: شاید مشکل از خود ما باشد ولی نشاط و امید را باید به جامعه داد و اقتدار ایران را روزافزون کرد.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.