قدس آنلاین: رهبر انقلاب با صدور حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.

انتصاب حجت‌الاسلام دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام دامت افاضاته

درپی درگذشت تأسفبار حجةالاسلام آقای ایمانی رحمةالله علیه جناب‌عالی را که بحمدالله مزین به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی میباشید به امامت جمعه شیراز و نمایندگی خود در استان فارس منصوب می‌کنم.

به خوبی آگاهید که شیراز یکی از پایگاههای برجسته‌ فرهنگی کشور و نیز در بردارنده‌ یکی از حرم‌های مطهر خاندان مکرم پیامبر صلوات الله علیهم است. مردم فارس در آزمونهای بزرگ کشور، رشد فرهنگی و نیز ارادت قلبی و پایبندی عمیق خود به اهل بیت علیهم السلام را نشان داده‌اند. حوادث دوران مبارزات انقلاب و سالهای دفاع مقدس و چهره‌های نورانی شخصیتهای انقلابی و شهدای نام‌آور آن خطّه همچون شهید آیةالله دستغیب اعلی الله مقامه شاهد برجستگی ایمانی و عملی آن مردم عزیز است. خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. توصیه مؤکد اینجانب ارتباط صمیمانه با همه‌ قشرهای مردم بویژه جوانان و ترویج اندیشه و عمل انقلابی است. ارتباط با علمای اعلام و حوزه علمیه و دانشگاهیان و اهالی فرهنگ و ادب توصیه‌ دیگر اینجانب است.

از خداوند متعال توفیق و هدایت و کمک الهی را برای جنابعالی مسألت می‌کنم.

والسلام علیکم و رحمةالله

سیّد علی خامنه‌ای

27 اردیبهشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.