قدس آنلاین: پس از غیبت چند هفته ای «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در رسانه‌ها و محافل سعودی درپی تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی این کشور، تصویری غیررسمی از وی در کنار «حمد بن عیسی» پادشاه بحرین، «شیخ محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در ضیافت شام السیسی منتشر شد.

انتشار عکسی با تاریخ مجهول از ولیعهد سعودی

خبرگزاری روسی اسپوتنیک، «بدرالعساکر» مشاور ویژه ولیعهد عربستان تصویری از محمد بن سلمان درکنارحمد بن عیسی پادشاه بحرین، شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر را منتشر کرده و گفته آنها چند روز پیش با یکدیگر در مصر دیدار کرده اند.
این تصویر بن‌ سلمان وبن ‌زاید را در لباس غیر رسمی نشان می‌دهد و السیسی نیز شلوار و پیراهن غیر رسمی به تن دارد.
العساکر اشاره‌ای به زمان دقیق این دیدار نکرده است.
تصویر بن سلمان درحالی منتشر می شود که وی از ۲ اردیبهشت ماه جاری در پی حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ «الخزامی» در ریاض، دیگر در رسانه‌ها و محافل رسمی سعودی دیده نشد.
ولیعهد سعودی که سعی دارد خود را رهبر جهان عرب معرفی کند و تقریباً همه قدرت را در امور داخلی و سیاست خارجی عربستان به دست گرفته، در ماه‌های اخیر حضور پر رنگی در رسانه‌های عربی و غربی داشت و در صحبت هایش مواضع تندی علیه ایران و محور مقاومت می گرفت، اما پس از حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاه عربستان، در رسانه‌ها و محافل سعودی دیده نشد.
غیبت طولانی مدت بن سلمان در رسانه‌ ها و محافل رسمی سعودی، پرسش های بسیاری را در خصوص سلامتی و اوضاع جسمانی وی مطرح کرده است.
العساکر با انتشار این تصویر، زیر آن نوشت: ادامه دیدار دوستانه میان برادران ... به میزبانی عبدالفتاح السیسی در چند روز گذشته.
این تصویر غیر رسمی از سران عربستان، امارات، بحرین و مصر در حالی منتشر می شود که رسانه ها طی روز های گذشته خبری از دیدار آنها منتشر نکرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.