رشتخوار –قدس انلاین : امام جمعه رشتخوار با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت :دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی ثابت کرد که اگر بناست مرواده ای هم با دیگر کشورها داشته باشیم باید بر پایه بی اعتمادی انجام شود.

مراوده با امریکا با ید بر پایه بی اعتمادی با شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد طیبی در خطبه های نماز جمعه رشتخوار گفت: آمریکا دشمن شماره یک مسلمانان جهان است و با این اقدام، غیر قابل اعتماد بودن خود را به تمامی ملت های جهان ثابت کرد.

خطیب جمعه شهررشتخوار ادامه داد: در مساله برجام نیز آمریکا نه تنها از تحریم ها دست برنداشت بلکه با خروج از برجام اعلام کرده است که تحریم ها را افزایش نیز خواهد داد که این تحریمها برای مردم ایران تازگی ندارد.

امام جمعه رشتخوار به جنایات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی و قتل عام ده ها مبارز فلسطینی اشاره کرد و گفت: دولت های غربی و عربی در مقابل این جنایات صدایشان هم در نیامد.
وی ضمن محکوم کردن کشتار مردم مظلوم فلسطین افزود: تنها راه مقابله با سلطه استکبار در برخی کشورهای منطقه، قیام ملت ها در برابر حکام مزدور است.
وی تصریح کرد: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس یک توطئه از سوی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت در فلسطین است.

وی در ادامه سخنانش با توصیه مردم به پیشه کردن تقوا وبهره گیری از ما ه مبارک رمضان گفت:ماه رمضان قطعه ای از بهشت است که با بهره گیری از این ماه خدا ضمن افزایش کمک به محرومین و صله رحم باید به راحتی با خدا ارتباط بر قرار کنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.