قدس آنلاین/ آرش خلیل‌خانه: وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تدریس خصوصی و کلاس‌های فوق برنامه خارج از مدارس به هیچ وجه مورد تأیید نیست گفت: هدایت دانش اموزان به کلاس‌های تدریس خصوصی تخلف اداری است و با آن برخورد می‌شود.

جبران عقب ماندگی دانش آموزان وظیفه مدارس است/ هدایت دانش آموزان به کلاس‌های فوق برنامه و تدریس خصوصی تخلف است

محمد بطحائی در گفت‌وگو با قدس آنلاین تصریح کرد: آنچه تحت عنوان برنامه  آموزشی در مدارس ارائه می‌شود بر اساس مطالعات و برنامه‌ریزی‌های دقیق و در حد کفایت است و دانش آموزان با همان برنامه آموزش رسمی مدارس اگر جلو بیایند به هیچ وجه نیاز به تدریس فوق برنامه و کلاس های خصوصی بیرون از مدرسه وجود ندارد. بنابراین تدریس خصوصی و آنچه در بیرون از مدارس اتفاق می‌افتد به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست

وزیر آموزش و پرورش افزود: من این موضوع را به خانواده‌ها تأکید می‌کنم وظیفه همکاران من است که در مدارس عقب افتادگی دانش آموزان را جبران کنند و نباید دانش آموزان به کلاس‌ها و تدریس خصوصی بیرون از مدرسه سوق داده شوند چون این اتفاق تالی فاسدهای خیلی زیادی دارد.

بطحائی گفت: تحمیل کلاس‌های بیرون از مدرسه یا تدریس خصوصی تخلف اداری است مگر اینکه کلاس در داخل خود مدرسه برای جبران عقب ماندگی دانش آموزان برگزار شود که آین امر هم آیین نامه خودش را دارد و کنترل و نظارت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.