۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 600977

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۳ بر یک صربستان را شکست داد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل صربستان

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار تدارکاتی خود جمعه شب رو در روی صربستان قرار گرفت. سعید معروف، صابر کاظمی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، علی شفیعی و مهدی مرندی شروع کنندگان بازی برای یاران کولاکویچ بودند.

در این دیدار امیر غفور به دلیل درد آرنج غایب بود که البته این مصدومیت شدت چندانی نداشت اما با صلاحدید کادر فنی پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران اولین دیدار مقابل صربستان را به استراحت پرداخت.

تیم میزبان ست اول را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ به سود خود کرد. با این حال کولاکویچ ترکیب خود را تغییر نداد و تیم با همان ترکیب ابتدایی کار خود را ادامه داد. ایران ست دوم را قدرتمندانه آغاز کرد و اختلافی ۵ امتیازی از همان ابتدای ست بر بازی به نفع ایران حاکم بود. در پایان این ست ایران با نتیجه مشابه ست قبل موفق شد به پیروزی برسد تا دو تیم در ست شماری یک بر یک به تساوی برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست سوم دست به یک تغییر زد. مجتبی میرزاجانپور جای عبادی پور در زمین را گرفت تا کولاکویچ این ترکیب خود را هم مورد آزمایش قرار دهد. ست سوم بر خلاف ست های دیگر بسیار نزدیک پیگیری می شد که ایران موفق شد در پایان ۲۵ بر ۲۵ برنده این رالی نزدیک شود.

ست چهارم با عمده تغییرات کولاکویچ همراه بود. فرهاد سال افزودن جایگزین سعید معروف، سامان فائزی جایگزین محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور جایگزین مهدی مرندی شد تا ترکیب ایران با بیشترین تغییرات و البته بسیار جوان شده نسبت به گذشته بازی را آغاز کند. با این وجود ایران همچنان شروع عالی داشت و در همان ست چهارم ۱۰ بر ۵ از حریف پیش افتاد تا شانس خود را برای برد در این ست و بازی بیشتر کند. در نهایت ایران با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ ست چهارم را هم به سود خود کرد تا شاگردان کولاکویچ در اولین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۳ بر یک صربستان را شکست دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.