بشرویه- عضو مجمع مبلغین طرح توسعه تفسیر قرآن گفت :دانشمندان و اندیشمندان خارجی هم دریافته اند که اگر جوامع اسلامی تنها و همین مفاهیم و مضامین قرآنی خود عمل کند هیچگاه گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی نخواهد شد.

تکیه بر مفاهیم قرانی جلوی ایجاد معضلات اجتماعی را می گیرد

به گزارش قدس  آنلاین از بشرویه ،"حجت الاسلام مهدی شریفی" از روحانیون اعزامی حوزه علمیه قم در همایش هم اندیشی روحانیون طرح هجرت و مستقر شهرستان بشرویه که  روز گذشته در محل حوزه علمیه ملاعبدالله بشروی برگزار شد با تبریک ایام ماه با برکت رمضان گفت: روحانیت محترم که کار تبلیغ را در ماه مبارک رمضان انجام می‌دهند باید در برنامه‌های تبلیغی خود صرفاً خالصانه کار کنند .

وی با توصیه به مسئولین آموزشی حوزه ها، دانشگاه ها ،مدارس و متولیان امور فرهنگی و هنری گفت: برای حرکت و جهت‌دهی نهضتی قرانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید فرایند فعالیت‌های خود را بر مبنای مفاهیم قرآنی دنبال کنند .

عضو مجمع مبلغین طرح توسعه تفسیر قرآن را نسخه و دستور شفابخش و راهگشای زندگی سعادتمندانه بشری خواند و گفت :دانشمندان و اندیشمندان خارجی هم دریافته اند که اگر جوامع اسلامی تنها و همین مفاهیم و مضامین قرآنی خود عمل کند هیچگاه گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی نخواهد شد.

"حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین"  هم  از تبلیغ فرهنگ اسلامی به عنوان یک پایگاه عظیم یاد کرد و گفت: امر تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی همچون رسالت انبیای الهی با ارزش است و زکات علم تبلیغ و ترویج آن می باشد بنابراین بزرگوارانی که به عنوان مبلغ در ماه رمضان به شهرستان بشرویه آمده اند کاری پیامبرگونه انجام می‌دهند.

 امام جمعه بشرویه  با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان هم گفت: یکی از با ارزش ترین کارها در ماه مبارک  رمضان ، شناسایی آسیب‌های اجتماعی است که مصداق همان تبلیغ علوم دینی و احکام اسلامی می‌باشد.

وی افزود: انتظار می رود که جامعه روحانیت و حوزه ها در این راه قدم های بیشتری بردارند.

در این گردهمایی"سرگرد مهدی میرزایی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه هم از آمادگی مجموعه پرسنل نیروی انتظامی برای همکاری با روحانیون اعزامی به روستاها خبر داد و گفت: شهرستان بشرویه به لحاظ مسائل امنیتی و اجتماعی در سطح بالایی در استان برخوردار است و آمادگی داریم با بزرگوارانی که در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان فعالیت تبلیغی دارند همکاری داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بشرویه از مردم خواست با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی و همچنین نگرانی از نگهداری محصولات و دامها حفاظت بیشتری صورت گیرد و محوطه های روباز که یکی از مسایل مورد نظر سارقان است امنیت آن بیشتر از سوی افراد تامین گردد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.