همدان - رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: موفقیت در برگزاری هرچه بهتر رویداد همدان ۲۰۱۸ نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارآمد است.

موفقیت برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ نیازمند برنامه ریزی منسجم و کارآمد است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابراهیم مولوی در نشست هم اندیشی مشاوران رئیس شورا، اظهار داشت:  برگزاری هرچه بهتر رویداد همدان ۲۰۱۸ نیاز به برنامه ریزی منسجم و کارآمد دارد و اگر برنامه محور عمل کنیم بسیار فراتر از رویداد تبریز می توانیم اثربخش باشیم.

مولوی اضافه کرد: شهرداری برای اطلاع رسانی رویداد فراملی 'همدان ۲۰۱۸' نیاز به اعتبارات مالی دارد.

وی اظهار کرد: اگر قرار است در کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی که به شهرداری محول شده، کار از مجموعه مدیریت شهری باشد اما منابع مالی در اختیار این مجموعه نباشد، شهرداری پاسخگوی این حجم از فضاهای محیطی و رسانه ای نخواهد بود.

مولوی اضافه کرد: در همین رابطه قرار است با استاندار همدان به عنوان مدیریت ارشد استان نشستی برگزار کنیم چراکه مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی که به شهرداری محول شده نیازمند اختیارات تام و اعتبارات لازم است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان جذب گردشگر را مهمترین هدف این رویداد بین المللی عنوان و اضافه کرد: این هدف بسیار دارای اهمیت است و باید مقدمه ای شود تا برای سال های آینده بتوانیم در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.

مولوی خاطرنشان کرد: افزایش حضور گردشگران خارجی بهترین راه برای ایجاد امنیت در سرمایه گذاری و گردش اقتصادی است و انتظار داریم برنامه ریزی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.

وی راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان را مهم دانست و گفت: مکان راه اندازی این دفتر نیز مهیا شده است همچنین مذاکراتی نیز جهت راه اندازی دفتر سازمان فرهنگی یونسکو در راستای تعاملات فرهنگی بین المللی در همدان انجام شده است.

مولوی با اشاره به ظرفیت های خوب همدان در حوزه جذب گردشگر و سرمایه گذار اضافه کرد: همدان توانمندی بالایی در برگزاری رویداد ۲۰۱۸ دارد منوط به اینکه اعتبارات تخصیص یافته این رویداد به درستی مدیریت و هزینه شود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه از برگزاری مهمانی شورای شهر و مدیران شهرداری همدان با حضور ۲۵ نفر از اساتید بزرگ علم ژنتیک شرکت کننده در کنفرانس بین المللی ژنتیک از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، مصر، مالزی، افغانستان و ... خبر داد و یادآور شد: این مهمانی  در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های بالای همدان در حوزه گردشگری و رویدادهای مهم همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و مجمع جهانی گردشگری برگزار شد.

مولوی با بیان اینکه همدان با وجود ظرفیت بزرگ بوعلی سینا می تواند به  دومین شهر پزشکان جهان تبدیل شود، اضافه کرد: امید است اساتید علم ژنتیک شرکت کننده در کنفرانس بین المللی ژنتیک به عنوان سفیران و پیام آوران صلح و دوستی از طرف مردم صلح دوست ایران و همدان در کشورهای خود باشند.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر همدان رویداد همدان۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و ظرفیت های خوب همدان در حوزه های مختلف بویژه گردشگری است و نباید در توجه به این مقوله تنها به شعار و حرف بسنده کرد بلکه باید با جدیت وارد شد.

مولوی با اشاره به اینکه در بحث رویداد همدان۲۰۱۸ مدیران دستگاه های اجرایی صرفا به وظایف اداری خود عمل می کنند، افزود: با این روند کاری پیش نمی رود چرا که موفقیت در برگزاری رویداد همدان۲۰۱۸ منوط به همکاری دستگاه های مرتبط با تمام توان و امکانات است.

وی به نقش مشاوران در ارائه نظرات و پیشنهادات برای توسعه و آبادانی شهر نیز اشاره کرد و گفت: مشاورین باید مطالبه گر باشند .

گفتنی است، در این نشست پیرامون جایگاه مشاوران در عرصه اجرایی بحث و بررسی شد و همچنین مشاوران رئیس شورای اسلامی شهر همدان دیدگاه خود را پیرامون رویداد همدان ۲۰۱۸ مطرح کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.