قدس آنلاین: مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان رضوی از پرداخت ۹۳ درصد غرامت کشاورزان خسارت دیده خراسان رضوی در سال زراعی ۹۵-۹۶ خبر داد.

 غرامت کشاورزان خسارت‌دیده خراسان‌رضوی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین محمودرضا فرزانه گفت:  با فراهم آمدن اعتبارات دولتی غرامت بیمه‌گذاران خسارت دیده کشاورزی در سال زراعی  ۹۶-۹۵ خراسان رضوی به آنها پرداخت شد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۵ هزار و ۱۹۲ نفر از بیمه‌گذاران خسارت دیده کشاورزی در استان خراسان رضوی توانسته‌اند خسارات خود را دریافت کرده و در ابتدای ماه جاری ۵۲ میلیارد ریال دیگر از خسارات این افراد به آنها پرداخت شده است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: مجموع پرداخت خسارات کشاورزان به حدود ۳۰۰ میلیارد ریال رسیده و با پرداخت این میزان حدود ۹۳ درصد از خسارت دیدگان توانسته‌اند غرامات وارد شده  به خود را دریافت کنند.

فرزانه با اشاره به اجرایی شدن طرح مدیریت منابع و مصارف صندوق بیمه کشاورزی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون بخش عمده‌ای از خسارات وارد آمده درسال ۹۷-۹۶ پرداخت شده و یا در مسیر پرداخت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین با وجود خسارات گسترده‌ای که در بهمن ماه سال گذشته و ابتدای بهار امسال به باغات و مزارع خراسان رضوی وارد شده تمرکز مجموعه بر این است که بتواند در مقطع برداشت تمام توان خود را به کار گرفته و امسال کشاورزان غرامات خود را زودتر از سال‌های گذشته دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.