قزوین_ رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: طرح تشدید بازرسی از ابتدای ماه مبارک در این استان آغاز شده است.

طرح تشدید بازرسی از ابتدای ماه مبارک در قزوین آغاز شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی پرزحمت پیش از ظهر روز شنبه در سومین جلسه تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گشت های مشترک برای بازدید از مراکز تولید و عرضه کالاهای اساسی در استان تشکیل شده که موارد تخلف توسط این گشت ها ثبت شده است.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه طرح ویژه بازرسی، دو فقره پرونده عدم عرضه لوازم خانگی به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان و ۹۰ میلیون تومان را به تعزیرات حکومتی معرفی کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین بیان کرد: بازرسان این سازمان در اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی سالجاری نیز ۱۵ هزار مورد بازرسی انجام دادند که ۱۴۰۰ پرونده تخلف صنفی تا به امروز به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

پرزحمت با بیان اینکه طرح «تشدید بازرسی» از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان قزوین آغاز شده است، یادآور شد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان، نمایشگاه ضیافت الهی با عرضه مستقیم کالاهای برند و پائین تر از قیمت بازار در محل نمایشگاه های دائمی این استان برپا شده است و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به محل نمایشگاه مراجعه کنند؛ در صورت مشاهده هرگونه تلخلف در این نمایشگاه، شهروندان می توانند موضوع را با بازرسان و ناظران در میان گذاشته تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین هم در این جلسه، به افزایش عوارضی آزاد راه های کشور به ویژه آزاد راه های استان قزوین و افزایش کالاهای داخلی پرداخت.

گفتنی است در این جلسه جمعی از مسوولان استان از جمله زاهدی استاندار، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی و مدیران دستگاههای اجرایی  حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.