۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 601115

قدس انلاین : جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عاملان اصلی سرقت گوشی تلفن همراه در خیابان‌های مشهد خبر داد.

۵۰ فقره سرقت در کارنامه ۳ سارق خیابانی

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ «ابراهیم قربانزاده» در تشریح این عملیات ضربتی پلیس گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت تلفن همراه از شهروندان در محدوده بلوار طبرسی مشهد و دغدغه مالباختگان، دستورات لازم برای اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم‌های گشتی کلانتری رسالت مشهد در این ماموریت ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس سه تن از عاملان اصلی این سرقت‌های خشن را چهره‌زنی و مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی گفت: ماموران کلانتری رسالت برای دستگیری ۲ تن از این سارقان خیابانی که سوار بر موتورسیکلت در خیابان المهدی قصد سرقت گوشی تلفن همراه یک شهروند را داشتند، وارد عمل شدند اما متهمان به سرعت متواری شدند که در تعقیب و گریز پلیسی، ۲ جوان موتور سوار پس از تصادف با یک خودروی سواری پراید زمین گیر شده و پلیس آنان را به دام انداخت.
سرهنگ قربانزاده اظهار داشت: از این متهمان یک قبضه قمه بزرگ کشف و ماموران انتظامی بیش از ۴۰ فقره سرقت خیابانی این ۲ متهم را کشف کرده‌اند.
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد، سومین متهم این پرونده را نیز پس از دقایقی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و در حال سرقت دستگیر کرد.

این متهم نیز در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات از این سه سارق خیابانی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.