قدس انلاین : رئیس هیات هندبال خراسان رضوی از رایزنی‌ها برای حضور نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر هندبال خبر داد.

حضور احتمالی سبزوار در لیگ برتر هندبال
 
جواد زارعی، در خصوص میزبانی مشهد از اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان اظهار کرد: اردوی تیم ملی جوانان برای آمادگی هرچه بیشتر در بازی‌های آسیایی عمان در مشهد برگزار شد، در این مدت سعی کردیم تا شرایط را برای تیم ملی جوانان فراهم کنیم تا بدون مشکل تمرینات خود را دنبال کنند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک‌سوم از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی جوانان از استان خراسان رضوی است، یکی از اهداف هیات هندبال از میزبانی تیم ملی، فراهم کردن شرایط خوب برای بازیکنان خراسانی بود تا در شهر خود بتوانند با تمرکز بالایی تمرینات را دنبال کنند. امیدوارم در ترکیب تیم ملی جوانان شاهد حضور گسترده خراسانی‌ها در ترکیب باشیم.
زارعی در خصوص وضعیت هندبال استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام شرایط در هندبال استان فراهم است و تنها هدفی که این هیات دنبال می‌کند داشتن امتیاز در لیگ برتر هندبال است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی‌هایی را با اداره ورزش و جوانان استان و شورای شهر مشهد انجام دادیم و خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم، در تلاشیم تا حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته‌باشیم، در حال حاضر تیم‌داری در رشته‌های توپی دشوار است، ولی امیدوارم تا هفته آینده این مذاکرات به نتایج خوبی برسد.
رئیس هیات هندبال استان خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به شرایطی که داریم، به احتمال فراوان تیمی از سبزوار در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهدکرد، امیدوارم تا شروع لیگ برتر این موضوع قطعی شود تا هندبال استان در لیگ برتر نماینده داشته‌باشد.
وی عنوان کرد: اگر به دلایلی نتوانیم این امتیاز را کسب کنیم، سعی می‌کنیم در لیگ یک حضور فعالی داشته‌باشیم.
زارعی در خصوص وضعیت بانوان هندبالیست خراسانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در بخش بانوان توانستیم در لیگ برتر تیم‌داری کنیم و خوشبختانه به یکی از اهدافی که مدنظر هیات هندبال بود، دست پیدا کردیم، امسال هم به دنبال تیمداری در بخش بانوان خواهیم‌بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.