قدس انلاین : عضو شورای شهر مشهد گفت: پخش زنده هر جلسه علنی شورای شهر از طریق اینستاگرام 300 هزار تومان هزینه دارد.

پخش زنده جلسات شورای شهر مشهد دراینستاگرام
  محمدحسین ودیعی در جلسه پرسخ‌وپاسخ بررسی عملکرد شورای اسلامی شهر مشهد که ظهر امروز در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اشاره به شفافیت در شورای پنجم، اظهار کرد: شفافیت یکی از برنامه‌های ما بوده و ما معتقدیم و میان شفافیت و جلوگیری از فساد رابطه مستقیمی وجود دارد.
وی ادامه داد: بر این اساس بودجه امسال شهرداری مشهد هم پیش از تصویب و هم پس از تصویب برای همگان منتشر شد و مردم می‌توانند حقوق مدیرعامل هر سازمان را از طریق بودجه تخصیص یافته به آن فرد به دست آوردند.
ودیعی با بیان اینکه «جلسات علنی شورای شهر به طور مستقیم توسط لایو اینستاگرام پخس می‌شود»، افزود: پخش زنده هر جلسه حدود 300 تومان هزینه دارد، اما متاسفنانه برخی اوقات تعداد کمی آن را می‌بینند. در آن‌جا تمام  مذاکرات و بحث‌ها و رای‌ها مشخص و ما مخفی‌کاری در این زمینه نداریم.
وی با اشاره به ارتباط دانشجویان با مدیریت شهری، گفت: در این زمینه سامانه شورایاوران وجود دارد که افراد می‌توان درخواست‌ها و مطالبات خود را در آن جا مطرح کنند که متاسفانه ار آن کم استفاده می‌شود، همچنین شوراهای محلات وجود دارد که افراد می‌‌توانند ایده‌های خود را معرفی کنند در آن‌ها فعالیت داشته باشند. علاوه بر این‌ها کانال‌های مختلفی دیگری وجود دارد که  می‌توان از آن برای اتباط با شورای شهر استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.