قدس آنلاین- محمد رضایی:همه چیز در شورا شفاف است و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای این عضویت فقط حق جلسه در یافت می کنند که 10 درصدش نیز بعنوان مالیات کسر می شود.

حقوق نداریم حق جلساتمان 4میلیون و900 هزار تومان است

محمدرضا حیدری با بیان اینکه بنا داریم همه چیز را  برای شهروندان در شهرداری شفاف سازی نماییم گفت:راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری مشهد تا چند روز آینده در اینترنت آمار پرداختها، مزایده ها، قراردادها وتبادلات پولی وپروژه ها را برای عموم شهروندان در دسترس قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی باید همه نشستهای علنی مجلس شورای اسلامی از رادیو پخش شود خاطر نشان کرد: به دلیل شفاف نمودن تصمیمات قرارگذاشته ایم مذاکرات و تصمیم سازیها در شورای پنجم مشهد مقدس نیز بصورت زنده پخش شود. وتا کنون بر این عهد پایدار بوده ایم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه این نهاد از نقد های دانشجویان و رسانه ها برای بهتر شدن مدیریت شهری استقبال می کند بیان کرد: من وهمکارانم پذیرای دانشجویان عزیز در صحن علنی شورای اسلامی شهر هستیم و برای بهبود اداره شهردست یاری بسوی  این عزیزان دراز می کنیم.

او در عین حال بر خدمت رسانی و حل مشکلات مردم توسط شورا در حیطه قانونی تاکید کرد و افزود: پس از انتخابات اعلام کردیم که ایجاد فضای خدمت صادقانه اولویت شورا است بر همین اساس هم  از ورود به مجادلات سیاسی پرهیز کرده ایم و با کمک و هم اندیشی جریان لیست امید، با همه گرایشات  سیاسی و مجموعه‌های تاثیر گذار سطح شهر برای خدمت به مردم تعامل و همکاری داریم.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین باتبریک ایام پر برکت  ماه رمضان گفت: امیدوارم در چهارچوب معیارهای اخلاقی همه ما موفق باشیم که براساس انصاف عمل کنیم و تمرین کنیم تا در تعاملات اجتماعی و مدیریت شهری مبنا ی کارمان خدمت اخلاقمدارانه بر اساس آموزه های اسلام عزیز به شهروندان  قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.