​بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طرح پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان سواری در قالب اسقاط خودروهای فرسوده استان از ابتدای سالجاری در حال اجرا است.

آغاز اجرای طرح اسقاط ناوگان سواری بین شهری در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، مهندس علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در این طرح، در قالب اسقاط خودروهای سواری فرسوده، ناوگان تا مدل ۸۵ به ازای خرید هر دستگاه خودروی جدید ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت دریافت می کنند.

وی افزود: این تسهیلات با سود ۴ درصد و بازه زمانی پنج ساله پرداخت می شود و متقاضی نیز باید ۱۰۰ میلیون ریال آورده داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: پس از اسقاط خودرو، مبلغی درحدود ۵۰ میلیون ریال به مالک خودرو بازگردانده می شود.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در استان ۶۰ دستگاه سواری عمومی به عنوان ناوگان فرسوده، مشمول استفاده از طرح اسقاط خودروهای فرسوده هستند که تا کنون مالکان ۳۵ دستگاه از این ناوگان برای نوسازی و اسقاط خودروی خود اقدام کرده اند. 

وی با بیان اینکه قیمت تقریبی هر دستگاه خودرو ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: در طرح مزبور، متقاضی بامبلغ تقریبی ۵۰ میلیون ریال آورده می تواند خودروی فرسوده خود را نوسازی کند. 

وی با بیان اینکه در این طرح سند خودرو به مدت پنج سال در رهن بانک است گفت: یکی از مزایای این طرح این است که متقاضی با معرفی یک نفر کارمند رسمی دولت و یایک نفر کاسب دارای دسته چک می تواند از مزایای تسهیلات برخوردار شود. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از مالکان خودروهای مشمول این طرح خواست تا هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.