قدس آنلاین: فرماندار شهرستان مشهدگفت: مشکلات حاشیه شهر ریشه در ۵۰ سال گذشته دارد و در این دولت ایجادنشده بلکه صداقت وشهامت این دولت موجب شد این مسائل اززیرمیز به روی میز بیاید و بدون تظاهروعوامفریبی برای حل آن تلاش گردد،

مشکلات حاشیه شهر اززیرمیز به روی میز آمده است

 فرماندار شهرستان مشهدگفت: ماابدا مدعی نبودن  مشکل درحاشیه شهرنیستیم چراکه این مشکلات ریشه در ۵۰ سال گذشته دارد و در  این دولت ایجادنشده  بلکه صداقت وشهامت این دولت موجب شد این مسائل اززیرمیز به روی میز بیاید و بدون تظاهروعوامفریبی برای حل آن تلاش گردد،

وی افزود:اگرآمارمقایسه ای سال ۹۶ باسال قبل شاهدکاهش جرایم درحاشیه شهراست همه دستگاهها اعم ازاجرایی، انتظامی، امنیتی، قضایی، فرهنگی وحتی آستانقدس  تلاش وهمکاری کرده‌اند و چندگانگی وانشقاق نداریم.

نوروزیان باتشکر از اقدامات و پیگیری های اعضای ستاد بازآفرینی محدوده ها و محلات شهرستان مشهد و تاکید بر سخنان رییس جمهور محترم در آخرین سفر به مشهدمقدس  خاطر نشان کرد: باتوجه به حجم عظیم زائران وارده به این شهر و گردش پولی زیادی که به همراه دارد، باید بتوانیم این گردش پولی را  به سمت بازسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر هدایت کنیم.

وی بیان کرد:لازم است برای افراد ساکن در این مناطق ایجاد مسکن مناسب وایجاداشتغال درشهر نماییم زیرا درواقع رسالت اصلی این ستاد بررسی و پرداختن به مشکلات  حاشیه شهر  است وبراساس دستوروتاکیداستاندارمحترم توجه به حاشیه شهر اولویت همه دستگاهها است.

وی با بیان اینکه درسال ۹۶  درتملک دارایی های استان درشهرستان مشهد بالغ بردو ونیم میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای توسعه پایگاههای بسیج و بسیج سازندگی بوده واعتبارات مدارس وحوزه های علمیه بوده می افزاید: درآمد مشهد ازهمین محل واز قانون توازن منطقه ای بالغ برهفت میلیاردتومان بوده است هرچند تخصیص ها برای همه دستگاهها صددرصدنیست.

نوروزیان افزود: ما کلیه انتقادهایی که به دولت می شود را گوش می کنیم و پذیراییم و ازمخالفین دولت هم بابت بیان مطالب درست و حتی نادرستشان و یا بزرگنمایی کردن ها ممنونیم چرا که باعث می شوند متوجه ودقت بیشتری کرده و اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد اما بهتر است  انتقادات از روی آگاهی و دانش و بدون هرگونه سوگیری و جهت گیری خاص باشد. به گفته فرماندار مشهدانتقاد زمانی ارزش واقعی خود را داراست که با تحقیق و بررسی همه جانبه ی موضوع و مدارک و مستندات باشدو انتظار داریم در مورد مطالب تفحص ودقت بیشتری صورت پذیرد.
فرماندار مشهد در ادامه افزود: بودجه حاشیه شهر یک کمک فوق العاده است  وگرنه همه دستگاه ها پروژه ها واقدامات متعدد ومتنوعی را در حاشیه شهر با استفاده از سایر منابع و بودجه های خود داشته و دارند که اتفاقا بسیار بیش از ارقامی است که درگذشته هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.