رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر از انجام ۴۰۰ عمل جراحی مغز و اعصاب طی یک سال و نیم گذشته در این شهرستان خبر داد.

انجام ۴۰۰ عمل جراحی مغز و اعصاب در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین ،محمد جواد یزدانی در مراسم افتتاح اولین مطب پزشک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در کاشمر  اظهار کرد: جراح مغز و اعصاب از یک سال و نیم گذشته در کاشمر مشغول گذراندن طرح خود بود که خوشبختانه با پیگیری ها انجام شده موفق شدیم وی را در این شهرستان ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه پزشکان خدمات صادقانه ای را برای مردم داشته باشند افزود: خوشبختانه جامعه پزشکی کاشمر با صداقت، پاکدستی و امانت داری به گونه ای عمل کردند که سرآمد همه شهرهای استان هستند.

رئیس شبکه بهداشت کاشمر با اشاره به اینکه هر واحد درمانی که در بخش دولتی و یا خصوصی در شهرستان افتتاح شود یک قدم در راستای رفع مشکلات مردم است بیان کرد: هر نیروی متخصص و یا پزشک عمومی که در سطح شهرستان ماندگار شود برای ما یک افتخار است.

وی با اعلام اینکه در ۱.۵ سال گذشته اتفاقات مهمی در رشته های مختلف تخصص پزشکی افتاده که جراح مغز و اعصاب از آن جمله است گفت: روزی که کاشمر دارای جراح مغز و اعصاب شد با حداقل امکانات شروع کردیم و امروز خوشحالیم که در حال راه اندازی دستگام ام آر ای در این شهر هستیم.

یزدانی راه اندازی این دستگاه را کار بزرگ و ویژه ای دانست و عنوان کرد: در ۱.۵ سال گذشته بیش از ۴۰۰ جراحی مغز و اعصاب در شهرستان انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.