قدس انلاین : رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: در پی سفر رئیس‌جمهور به نیشابور و دیدار با مردم در ورزشگاه تختی این شهر، آسیب‌هایی در بخش‌های چمن ورزشگاه و پیست تارتان واردشده است.

آسیب های فراوان سفر رئیس‌جمهور به ورزشگاه نیشابور
رضا ترشیزیان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آسیب‌های واردشده به ورزشگاه تختی نیشابور در پی سفر رئیس‌جمهور به این شهر، اظهار داشت: آسیب‌هایی در بخش‌های چمن ورزشگاه و پیست تارتان واردشده است.

وی تصریح کرد: برنامه تعمیرات ورزشگاه را اندکی به عقب انداختیم تا آسیب‌های ایجادشده از حضور رئیس‌جمهور در این ورزشگاه را پوشش دهیم، قرار است پیست تارتان تعمیرات اساسی داشته باشد و روکش آن عوض شود و در بخش 400 متر کلاً روکش و زیرساخت عوض خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور افزود: در بحث چمن نیز سعی کردیم آن را کوتاه نکنیم تا آسیب‌ها جبران شود، به علت ماه رمضان قرار است چمن خواب داشته باشد و بعد از ماه رمضان آسیب چمن از بین خواهد رفت، این آسیب‌ها به علت داربست‌ها و برخی دلایل دیگر ایجادشده است که متأسفانه رعایت نشده است.

ترشیزیان تأکید کرد: سال گذشته در خانه جوان 50 درصد، سالن صخره‌نوردی 30 درصد، تعمیرات و تجهیز 40 درصد و ماده 27 حدود 60 درصد از بودجه‌ها تخصیص‌یافته است، البته دو پروژه سالن ورزشی احمدآباد و خرو تخصیص صفر داشته است که شاید بعد از این اعلام شود که بعید می‌دانم.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه انقلاب بیان داشت: برای تکمیل این ورزشگاه حدود 95 میلیارد ریال بودجه نیاز است که بخشی از پیش‌بینی‌های آن صورت گرفته است، چمن ورزشگاه در مهر یا آبان آماده خواهد بود و قرار است شرکت توسعه و تجهیز این چمن را نصب نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.