قدس انلاین : سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: متقاضیان تورهای جام جهانی در مشهد از ثبت‌نام آنلاین پرهیز کنند.

متقاضیان تورهای جام جهانی در مشهد از ثبت‌نام آنلاین پرهیز کنند

یوسف بیدخوری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به توافق سازمان گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی با 8 آژانس جهت همکاری در برگزاری تور جام جهانی 2018 اظهار داشت: تمامی آژانس‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی فراخوانی شده و چندین آژانس و دفتر خدمات مسافرتی برای تحقق این امر آماده هستند.

وی ادامه داد: اسناد و مدارک هشت دفتر خدمات مسافرتی به تهران فرستاده شده که هفت آژانس از تعداد مذکور برای برگزاری تور جام جهانی روسیه تایید شدند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: متقاضیان تورها از ثبت‌نام آنلاین و اتکا به تبلیغات دروغی خودداری کنند.

وی بیان کرد: الزام واریز مبلغ به‌صورت آنلاین برای خرید بلیت و ثبت‌نام در تورهای جام جهانی با آگاهی به صحت آن در خدمات دفاتر و شرکت‌های دارای مجوز یکی از نکات قابل توجه برای عموم در خرید بلیت است.

بیدخوری با اشاره به الزام اجرای حقوق گردشگران توسط دفاتر و شرکت‌های گردشگری، عنوان کرد: تنها این دفاتر می‌توانند با در نظر گرفتن نرخ‌های مختلف هتل‌ها، پرواز‌ها، مدت زمان برگزاری تور و میزان خدماتی که در اختیار عموم می‌گذارند، با توجه به مصوبات جدید، نرخ‌های متفاوت تورها را به سایرین اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.