ایلام – معاون دادستان ایلام گفت: در پی شکایت تعدادی از مشتریان و مالباختگان ثبت نام کننده برای خودرو، دو متهم اصلی نمایندگی فروش خودرو در ایلام بازداشت شدند.

بازداشت متهمان پرونده نمایندگی فروش خودرو در ایلام

حجت الاسلام علی نظر تیموری کیا روز یک شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ نفر از شهروندان، از نمایندگی یکی از خودروسازان در ایلام شکایت کرده اند، اظهارداشت: نمایندگی فروش یکی از خودروسازان داخلی، پس از ثبت نام و اخذ وجه از مشتریان، به بهانه های مختلف از پاسخگویی و تحویل خودرو به آنان خودداری کرده و پرونده ای در این خصوص در دادسرای ایلام تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی های حقوقی و قضایی و به منظور احقاق حق مشتریان، متهمان اصلی این پرونده شناسایی و برای بررسی موضوع تحت تعقیب قرار گرفتند، افزود: پس از تفهیم اتهام، متهمان اصلی بازداشت شده و پرونده برای سیر مراحل قانونی در این دادسرا مفتوح است.

معاون دادستان ایلام با بیان اینکه تعداد مالباختگان و میزان وجوه ثبت نامی برای دریافت خودرو در این نمایندگی، هنوز مشخص نشده است، ادامه داد: همه کسانی که در این نمایندگی برای دریافت خودرو ثبت نام و وجوه پرداخت کرده اند، می توانند با ارائه مدارک و مستندات، در دادسرای عمومی و حقوقی ایلام شکایت کنند.

حجت الاسلام تیموری کیا یادآور شد: در تلاش هستیم تا پس از تکمیل پرونده، نسبت به رسیدگی و احقاق حق مشتریان مالباخته، نهایت سرعت و دقت را بعمل آوریم.

وی همچنین به موضوع تحت تعقیب قرار گرفتن مدیر یکی از شعب بانک های خصوصی در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این پرونده نیز در محاکم قضایی استان شکل گرفته و در دست بررسی است.

گفتنی است تعدادی از شهروندان با مراجعه به یکی از نمایندگی های خودروسازی در ایلام، پس از انجام ثبت نام و پیش پرداخت، مدتها برای دریافت خودرو انتظار کشیده و این نمایندگی به انحاء مختلف از تحویل خودرو به آنان خودداری کرده و نهایتا زمینه شکایت علیه آنان در محاکم قضایی استان شکل گرفته است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.