۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 601356

قدس آنلاین/ صبا کریمی: در حالی ماه رمضان آغاز شده و در طول روز مخاطبان کمتری به سینماها میروند اما فیلم‌ها همچنان با کم و بیش تغییری به فروش خود ادامه می‌دهند.

«تگزاس» همچنان پرفروش‌ترین فیلم هفته

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «تگزاس» با فروش هفتگی یک میلیارد و 159 میلیون و در مجموع پس از 4 هفته اکران 6 میلیارد و 350 میلیون تومان فروش داشته است و در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته است. همچنین انیمیشن «فیلشاه» در نهمین هفته اکران به رتبه دوم جدول رسیده و با فروش هفتگی 669 میلیون و 431 هزار تومان و مجموع 6 میلیارد و 800 میلیون تومان به اکران خود ادامه می دهد.

«عصبانی نیستم» در دومین هفته اکران خود با فروش 599 میلیون و 961 هزار تومان در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم پس از دو هفته توانست به مجموع فروش یک میلیارد و 800 میلیون تومان برسد. «عصبانی نیستم» همچنان پرفروش‌ترین فیلم در میان فیلم‌های اکران دوم بهار است. فیلم‌ «لاتاری» با فروش هفتگی 526 میلیون و 374 هزار تومان و فروش کل 13 میلیارد و 900 و فیلم «مصادره» با فروش هفتگی 463 میلیون و 871 هزار تومان و فروش کل 14 میلیارد و 900 در نهمین هفته اکران خود به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم جدول فروش قرار گرفتند.

فیلم «چهارراه استانبول» با فروش هفتگی 433 میلیون و 677 هزار تومان در رتبه ششم جدول فروش قرار گرفت و تا امروز با در اختیار داشتن 83 سالن سینما طی دو هفته توانسته به فروشی بالغ بر یک میلیارد و 266 میلیون تومان دست پیدا کند.

«خجالت نکش»، «خوک» و «جشن دلتنگی» که هفته اول اکران خود را نیز ناامیدکننده آغاز کرده بودند در هفته‌ای که گذشت نیز نتوانستند به فروش مطلوبی دست یابند و جایگاه خود را در جدول فروش بهبود بخشند. در این میان دو فیلم «خجالت نکش» با در اختیار داشتن 86 سالن سینما تا امروز یک میلیارد تومان فروش داشته است و در جایگاه هفتم جدول فروش هفتگی قرار دارد. «خوک» نیز با در اختیار داشتن 42 سالن توانسته تا امروز بیش از 485 میلیون تومان فروش داشته باشد و در رده دهم جدول فروش قرار گیرد. همچنین «جشن دلتنگی» نیز با 31 سالن نزدیک به 98 میلیون تومان فروش داشته است.

براین اساس «خجالت نکش» با افزایش فروش 58 میلیون تومان و خوک با افزایش فروش 70 میلیون تومان تنها فیلم‌های در حال اکران بودند که نسبت به هفته گذشته افزایش فروش داشته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی «دشمن زن» که در سکوت خبری تولید شده است پس از فیلم سینمایی «تگزاس» در گروه سینمایی ماندانا اکران خود را آغاز می کند. «دشمن زن» اولین ساخته کریم امینی در ژانر کمدی - رمانتیک و محصول مؤسسه سینمایی پویا فیلم به تهیه کنندگی مشترک عبداله علیخانی و حسین فرح بخش است. سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس، احمد موسوی، امیرحسین آرمان، سیروس همتی و ... بازیگران این فیلم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.