همدان- بازدید دوره ای از محلات اعضای شورای اسلامی شهر همدان با حضور مدیران شهرداری، نمایندگانی از فرمانداری، فرماندهی انتظامی، مدیران کل دستگاه های اجرایی، شبکه بهداشت و شرکت های خدمات رسان در کوی منوچهری پیرامون بررسی مشکلات این منطقه برگزار شد.

شورای پنجم دلسوزانه پیگیر مشکلات مناطق توانمندسازی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان، عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان در این بازدید ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان گفت: شورای پنجم با انسجام و همدلی، دلسوزانه پیگیر مشکلات مناطق توانمندسازی است.

اکبر کاوسی امید  با اشاره به پیگیریهای شورای اسلامی شهرهمدان اظهار کرد: در کنار این موضوع خود مردم نیز باید مطالبه گر بوده و برای حل مشکلات خود پیشگام باشند .

کاوسی امید با تاکید بر اجرای طرح شوراتی اجتماعی محلات یادآور شد: در صورت شکل گیری این شورا در محلات، پیگیری مشکلات به راحتی و به موقع انجام می شود چرا که این شورا با حضور خود مردم محلات تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نقد باید منصفانه باشد،گفت: جبران  مشکل عقب ماندگی مدیریت شهری با همبستگی  و ریشه ای حل می شود

عضو شورای اسلامی شهر همدان همچنین به معضلات اعتیاد در جامعه اشاره کرد و افزود:  در راستای مبارزه با این معضل نیروی انتظامی باید از عرضه مواد مخدر جلوگیری کند در کنار آن آموزش و پرورش با فرهنگ سازی و خود مردم هم کمک کنند تا از تقاضای م.اد مخدر جلوگیری به عمل آید.

کاوسی امید یادآور شد: شورای اسلامی شهر همدان پیگیر مصوبه ای برای رایگان کردن نقشه پروانه در ۲ و نیم طبقه و نیز کاهش تعداد مهندیسین از ۴ نفر به یک نفر است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان هم از توجه ویژه شورای پنجم به مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: در دفترچه عوارض امسال  ۸۰ درصد تخفیف ویژه برای این مناطق جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز پیش بینی شده است.

حمید بادامی نجات برگزاری جلیات هم اندیشی در محلات را عامل تداوم خدمات رسانی خوب در محلات برشمرد.

گفتنی است در ادامه این دیدار مصطفی بیات به نمایندگی از طرف مردم کوی منوچهری به یبان مشکلات این منطقه پرداخت و این مشکلات را شامل معضلات اعتیاد و عرضه مواد مخدر، نبود مجموعه فرهنگی و ورزشی در منطق، نب.د فضای سبز مناسب، و مشکلات آب و فاضلاب، کارتن به دستان برای سوئیت منزل، خرابی آسفالت و پیاده روها و تاکسی برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.