قزوین_ نخستین دوره جذب، تربیت معلم و مربی با عنوان «نظام اندیشه دینی با محوریت آثار و اندیشه های شهید مطهری» ویژه آقایان و بانوان همزمان با سراسر کشور در استان قزوین برگزار می شود.

نخستین دوره «جذب، تربیت معلم و مربی» شهید مطهری در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین دوره جذب، تربیت معلم و مربی در تهران، ۲۰ مرکز استان و شهرستان در سراسر کشور و استان قزوین برگزار می شود و این دوره ویژه آقایان و بانوان دارای مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در تمام رشته ها و طلاب علوم دینی است که اندیشه جویان برتر بعد از گذراندن دوره ها، به مدارس متقاضی معرفی شده و اندیشه جویان واجد شرایط هم به عنوان استاد حق التدریس به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند. 

متولی برگزاری دوره در استان قزوین، دبیرخانه بینش مطهر به عنوان برگزار کننده دوره های آموزشی، عقاید اسلامی و معرفت دینی با محوریت آثار و اندیشه های استاد شهید علامه مطهری(ره) برای تمام مقاطع علمی و سنی است و این دوره به عنوان دوره ضمن خدمت برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان و معلمان رسمی محسوب می شود.

محتوای دوره شامل ۵ کتاب مرحله نخست بینش مطهر است و گواهینامه معتبر از مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی و مؤسسه بینش مطهر به اندیشه جویان اعطاء می شود.

 کلاس های این دوره از ۳۱خرداد ماه سالجاری آغاز و به مدت ۱۲ هفته برگزار می شود و علاقمندان برای شرکت در دوره تا تاریخ ۲۰خرداد ماه فرصت ثبت نام دارند.

یادآور می شود هزینه لازم برای ثبت نام در این دوره ۹۶ تومان است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.bineshemotahar.ir و یا www.tarbiateslami.com اقدام کنند و یا اطلاعات لازم را با شماره تماس های ۰۲۸۳۳۲۲۵۹۱۰، واحد برادران با آقای اسحاقی به شماره تماس ۰۹۱۹۳۸۸۳۰۲۵ و واحد خواهران خانم امیری به شماره ۰۹۰۱۴۷۶۵۳۶۷ تماس حاصل کنند و یا مراجعه با پیام رسان سروش به آدرس آی. دی @bineshemotahar۱ اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.