۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 601423

قدس آنلاین: نمایشگاهی با عنوان "ماه رمضان، ماه خوب خدا " با هدف اشنایی بیشتر با این ماه در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برپا شد.

میزبانی آستان قدس از نمایشگاه کتاب رمضان

مسئول تالار قفسه باز بانوان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه اشنایی بیشتر مراجعان به ویژه جوانان با ماه میهمانی خدا، فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین فواید روزه‌داری برپا شده، منتخبی از کتاب‌های چاپی با موضوع فرهنگ، آداب و احکام روزه‌داری و بهداشت تغذیه در ماه رمضان است.

فاطمه صحرایی افزود: از محصولات این نمایشگاه میتوان به درس نامه ماه رمضان، ماه رمضان اوج عروج انسان، چگونه باید روزه گرفت؟ گزیده‌ای از احکام روزه، فرهنگ و آداب روزه‌داری با غذاهایی طبیعی، بهداشت تغذیه در روزه‌داری، احوال روزه‌داران از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله العالی) اشاره کرد.

وی گفت: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روزه از ساعت 7 و 15 تا 19، در روزهای تعطیل و جمعه نیز از ساعت 8:15 تا 19 با مراجعه به تالار قفسه باز بانوان واقع در طبقه منهای یک کتابخانه مرکزی، از آن دیدن کنند.

تالار مطالعه قفسه باز بانوان از تالارهای زیرمجموعه اداره کتابخانه عمومی آستان قدس رضوی، بیش از 75 هزار نسخه کتاب چاپی در موضوعات مختلف مانند مذهبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ادبی و علمی و همچنین کتاب‌های مرجع دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.