قدس انلاین : مراکزغیرمجاز ورزشی سلامت را نشانه گرفته اند.

 نشانه گیری سلامت در مراکزغیرمجازورزشی خراسان رضوی

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: مراکز و اماکن ورزشی بدون مجوز کانون عرضه و فروش داروها و مکملهای ورزشی هستند و سلامت افراد را با تهدید مواجه می سازند.

سیدرضا گلدوزیان افزود: عرضه و فروش داروها و پودرهای مکمل در باشگاههای ورزشی تخلف است از این رو مراکز غیرمجاز با سودای کسب درآمد به عرضه این داروها مبادرت می ورزند.

وی ادامه داد: پارسال بطور میانگین ماهانه دو پرونده در زمینه فروش مکملهای غیرمجاز به ویژه در باشگاههای فاقد مجوز در خراسان رضوی تشکیل شد اما هم اینک با بازرسی دوره ای و مستمر باشگاههای ورزشی این تخلف در باشگاههای مجوزدار به حداقل رسیده است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: مراکز غیرمجاز ورزشی نیز به محض شناسایی و دریافت گزارش، پلمب شده و از فعالیتشان جلوگیری می شود.

وی افزود: همچنین دوره های آموزشی آشنایی با مضرات مواد مخدر و دوپینگها نیز در سطح روسای هیاتهای استان تا سطح مربیان در حال برگزاری است و این کارگاهها بطور هفته ای پیگیری می شوند.

او همچنین از آغاز طرح بازرسی مراکز ورزشی فعال در هتلهای شهر مشهد خبر داد و گفت : تمام قوانین مربوط به رشته های مختلف ورزشی باید در هتلها رعایت شود در غیر این صورت اقدامات قانونی صورت می گیرد.

هزار و ۶۰۰ باشگاه ورزشی در خراسان رضوی دایر است که حدود هزار و ۳۰۰ مورد آن در مشهد فعالیت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.