قدس آنلاین: فرونشست ناگهانی زمین در بخشی از حیاط یک منزل مسکونی در مشهد موجب پدیدار شدن گودال و افتادن خودروی سواری در آن شد.

 زمین در حیاط منزل دهن باز کرد و سواری پژو را بلعید


مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت :ساکنان این خانه صبح امروز از سامانه 125 درخواست کمک کردند که ازستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره 2 به محل حادثه در خیابان عنصری غربی روانه شدند .

به گزارش پایگاه 125  آتشپاد " حسن جعفری " افزود: با نشست زمین در قسمتی از حیاط منزل قدیمی، مساحتی حدود 3 متر مربع از موزائیک کف حیاط فروکش کرده و خرد شده بود و یک چرخ جلوی یک دستگاه خودروی سواری پژو نیز درون گودال ایجاد شده افتاده بود.

وی ادامه داد : نجاتگران با حضور در محل بی‌درنگ ضمن ایمن کردن محل حادثه با استفاده از ست هیدرولیک و الوار چینی و بهره گیری از مهارت و تجربیات خود اقدام به رهاسازی خودرو کردند که پس از  تلاش موفق شدند خودرو را بدون وارد آمدن خسارت از گودال خارج کنند .

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به کشیدن نوارخطر در اطراف محل حادثه توسط ماموران اتش نشانی ، گفت : ساکنین منزل تا اصلاح اساسی محل از عبور و مرور در قسمت های نوارکشی شده منع شدند و ماموران اتش نشانی پس از ارائه هشدارهای لازم به ساکنین ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.