کرج- مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در حضور استاندار البرز و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز معارفه شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،در این مراسم که پیش از ظهر دوشنبه در دفتر استاندار البرزبرگزار شد ضمن معارفه جهانگیر شاهمرادی به عنوان مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تلاش های ایرج موفق مدیرکل سابق قدردانی شد.

استاندار البرز در این مراسم ضمن تشریح توانمندی های البرز در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی که بیش از ۱۵۰ برند ملی شامل آن می شود، نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه ای در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال استان، دستاوردهای چشمگیری داشتیم که سازمان صنعت، معدن و تجارت از مجموع ۵۳ هزار اشتغال در سال ۹۶، با ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال، ۲ برابر سهم کشوری خود را محقق کرد.

نجفی گفت: از مدیرکل جدید این سازمان انتظار می رود که برنامه محور، درصدد رشد، توسعه و پیشرفت بیش از پیش حوزه های صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.

در این نشست معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ها وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر که تسهیلات ویژه ای برای نوسازی صنایع در نظر گرفته شده اظهار داشت: امسال ۷۴ هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود ۴ درصد برای نوسازی صنایع پیش بینی شده است.

یونس الستی گفت: در تبصره اشتغال و ارائه تسهیلات در این راستا، ۵ اولویت وجود دارد که ۳ مورد آن به بخش صنعت، معدن و تجارت مربوط می شود.

وی ادامه داد: در بخش صادرات نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از تولیدات صادرات محور صرف خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آمادگی در راستای حمایت از تولید و ارائه تسهیلات افزود: البرز، استانی فعال و دارای ظرفیت های بسیار خوبی است از این رو با تسهیلات ویژه امسال می تواند بیش از گذشته کسب توفیق کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.