همدان - سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه افزایش میانگین ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد.

افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در حاشیه صحن شورا در جمع خبرنگاران با علام این خبر افزود: در خصوص نرخ تاکسیرانی سطح شهر همدان در سال ۱۳۹۷ مطرح و با استناد به بند ۲۷ ماده ۸۰ قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آنان، با نرخنامه مبنی بر افزایش نرخ میانگینی تا ۱۵ درصد کرایه تاکسی موافقت شد.

گردان همچنین از تصویب اعمال ضریب ۱۰درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی در معبر اصلی بلوار شهید سردار همدانی خبر داد .

وی در این خصوص توضیح داد: در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال و تسریع روند اجرای طرح تعریض املاک واقع در مسیر طرح بلوار شهید سردار همدانی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اعمال ضریب ۱۰درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی (کارگاه و کارخانجات) واقع در معبر اصلی این بلوار که مقدار مسیری ملک خود را واگذار می نمایند موافقت شد.

وی همچنین یادآور شد: با عنایت به پیشنهاد نماینده بنیاد شهید ، مصوب شد به دلیل سکونت خانواده شهیدان جمشید و جعفر خوش لفظ  در خیابان۱۸  متری گلزار (حدفاصل میدان پیشاهنگی و ابن سینا) ،  با حفظ نام قبلی به نام این شهیدان  معزز نامگذاری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.