ق️زوین_ فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از توقیف یک دستگاه کامیون با ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوئیل) در این شهرستان خبر داد.

 توقیف یک دستگاه کامیون با ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ پاسداران شهرستان بوئین زهرا در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر دار در محور ترانزیت ساوه – بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی مأموران از خودروی فوق ۳۰ هزار لیتر سوخت نفت سفید خارج از شبکه توزیع کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت قاچاق مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این رابطه، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد. 

 * کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بوئین زهرا 

علیان نژاد همچنین از کشف ۵ هزار و ۶۰۰ ثوب البسه و پوشاک خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی بخش رامند و کلانتری ۱۱ پاسداران این فرماندهی حین گشت زنی در محور ترانزیت بوئین زهرا –دانسفهان به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آنها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: مأموران در بازرسس از خودروها تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ ثوب البسه و پوشاک خارجی قاچاق کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 سرهنگ علیان نژادی با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا مبارزه با قاچاق کالا و ایجاد فضای رونق اقتصادی در کشور را از اولویت های کاری خود قرار داده و طرح مبارزه با قاچاق کالا همچنان ادامه خواهد داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.