معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: دفاتر مشاوره وقف و نذر حرم مطهر امام رضا(ع) در ماه مبارک رمضان به صورت شبانه‎روزی خدمات مشاوره ارائه می‎دهند.

ارائه خدمات شبانه‌روزی دفاتر مشاوره وقف و نذر حرم رضوی در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی گفت: دفاتر مشاوره وقف و نذر که به منظور مشاوره و راهنمایی زائران در حوزه وقف و موقوفات راه اندازی شده است، پاسخگوی سوالات وقفی زائران و مجاوران خواهد بود.

وی ادامه داد: تا کنون هفت دفتر مشاوره وقف و نذر در حرم رضوی فعال است که در ایام ماه مبارک رمضان تعدادی از این دفاتر به صورت شبانه روزی به زائران خدمات مشاوره ارائه میدهد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: البته در ماه مبارک رمضان با توجه به حضور کثیر زائران، برنامههای زیادی اعم از تبلیغی، فرهنگی، پرسمان، حلقه معرفت، قرائت ادعیه و مناجات به صورت شبانهروزی برگزار میشود.

وی افزود: فعالیت دفاتر راهنمای مشاوره وقف و نذر در صحن آزادی و رواق دارالولایه به صورت شبانهروزی و در صحن‌های انقلاب، جمهوری، جامع رضوی و رواق های رواق دارالحجه و دارالمرحمه از ساعت 8 صبح تا 22 فعال است.

حسینی تصریح کرد: یکی از رویکردهای ویژه آستان قدس رضوی جذب مشارکت‌های حداکثری مردمی در قالب سنت حسنه وقف است، در همین راستا دفاتر مشاوره وقف در حرم مطهر رضوی راه اندازی شد که کارشناسان این دفاتر از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تامین میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.