قدس انلاین : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: مشارکت خیران در توسعه کتابخانه‌های خراسان رضوی با واگذاری سه باب کتابخانه، تامین کتابخانه سیار و یک قطعه زمین ۵۰۰ متری، خیران و نیک اندیشان خراسان رضوی مشارکت عمده‌ای در توسعه فضاهای کتابخانه‌ای خراسان رضوی داشته‌اند.

۶۷۳ متر مربع به فضای کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اضافه شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: مشارکت خیران در توسعه کتابخانه‌های خراسان رضوی با واگذاری سه باب کتابخانه، تامین کتابخانه سیار و یک قطعه زمین ۵۰۰ متری، خیران و نیک اندیشان خراسان رضوی مشارکت عمده‌ای در توسعه فضاهای کتابخانه‌ای خراسان رضوی داشته‌اند.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان اظهار کرد: با همت خیرین کتابخانه ساز در خراسان رضوی ۶۷۳ متر مربع به فضای کتابخانه‌های عمومی استان اضافه شد و در سال گذشته تعداد سه باب کتابخانه عمومی در شهرهای خواف، سبزوار و مشهد به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار و همچنین در راستای افزایش سرانه فضای کتابخانه‌های عمومی و به همت شهرداری شهر بردسکن زمینی به وسعت ۵۰۰ متر مربع جهت احداث دومین کتابخانه عمومی شهر بردسکن به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شد.
سبزیان تصریح کرد: با نیت خیرخواهانه و به منظور خدمت رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار در شهرستان کاشمر و ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و بالاخص زنان روستایی کتابخانه سیار نورالهدی که با همت خیر محترم جناب آقای محمد حسین داوودی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور واگذار شده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این کتابخانه پس از تجهیز به روستاهای شهرستان کاشمر خواهد رفت و لذت کتابخوانی در میان کودکان و اقشار مختلف مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد.
شایان ذکر است کتابخانه سیار نورالهدی سومین کتابخانه سیار در خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.