قدس انلاین : معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع ۳۶ هزار بسته غذایی مربوط به این آستان در بین ساکنان مناطق محروم، روستاها و حاشیه شهرهای بزرگ ۳۱ استان آغاز شده است.

بسته های غذایی رضوی در مناطق محروم کشور توزیع می شود

مصطفی خاکسار قهرودی، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان ایجاد این معاونت، رمضان هر سال در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره مندی محرومان و مستضعفان از برکات موقوفات حضرت رضا (ع)، بسته های غذایی به مناطق محروم ارسال می شود.

وی بیان کرد: رمضان امسال خراسان رضوی با چهار هزار بسته، خوزستان با ۲ هزار و ۷۰۰ بسته، سیستان و بلوچستان با ۲ هزار و ۲۵۰ بسته، چهارمحال و بختیاری با هزار و ۵۵۰ بسته، بوشهر با هزار و ۵۰۰ بسته، کهکیلویه و بویراحمد با هزار و ۱۵۰ بسته و لرستان با ۸۵۰ بسته به ترتیب بیشترین سهم را از بسته های غذایی رضوی دارند.
وی اظهار کرد: ارزش ریالی هر بسته غذایی ۱.۵ میلیون ریال است که محتوای آن شامل یک کیسه برنج ایرانی یک کیلویی، یک بطری روغن سه کیلویی، یک بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی، یک بسته ۲۰۰ گرمی سویا و نیز حبوبات، قند و شکر است که همه این اقلام از شرکت فراورده های رضوی تامین شده است.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بسته های غذایی رضوی بین مناطق محروم هفت استان کشور توزیع شده و این اقدام تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.
خاکسار قهرودی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت خیران استانها توزیع بسته های غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان به ۵۰ هزار بسته برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.