شهرکرد-شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه بزرگان و مشاهیر شهرکرد باید به همگان معرفی شوند، خاطر نشان کرد: امروز مرکز دائمی شهرکرد شناسی به صورت یک مرکز تحقیقاتی افتتاح و آغاز بکار کرد.

مرکز دائمی شهرکرد شناسی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نورالله غلامیان دهکردی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز شهرکرد گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۹۵ مصوب شد روز ۳۱ اردیبهشت بعنوان روز شهرکرد نامگذاری شود که تا امروز این امر محقق شد.

وی افزود: هدف از بزرگداشت روز شهرکرد ایجاد همبستگی و یکپارچگی بین مردم و اقوام بوده و همواره به دنبال ارتقاء شهرکرد بوده ایم تا بتوانیم آنچنان که باید به شکل مطلوب شهرکرد را بعنوان مرکز استان به همگان معرفی کنیم.

غلامیان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی نامگذاری این روز بعنوان روز شهرکرد حجرت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون در این فصل به شهرکرد بوده است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه بزرگان و مشاهیر شهرکرد باید به همگان معرفی شوند، خاطر نشان کرد: امروز مرکز دائمی شهرکرد شناسی به صورت یک مرکز تحقیقاتی افتتاح و آغاز بکار کرد.

 وی افزود:این مرکز با هدف پرداختن به پروژههای دانشگاهی و تحقیقیاتی در زمینه شهرکرد شناسی، معرفی مفاخر شهرکرد در زمینه‌های علمی، مذهبی و ورزشی و  همچنین معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرکرد،آیین‌ها سنت‌ها و موسیقی های این شهر راه اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.