بجنورد -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان گفت: در راستای حمایت از مطبوعات و رسانه های استان دستگاه های اجرایی و دهیاری ها در اشتراک و خرید نشریات محلی اهتمام داشته باشند.

دستگاه های اجرایی از رسانه های استان حمایت کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مجید پورعیسی در این نشست که با هدف بیان دغدغه ها و مشکلات رسانه های استان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می کنیم با صحبت و رایزنی با مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران کل استانداری، تمهیدات لازم برای حمایت از رسانه ها و مطبوعات استان ایجاد شود و به عنوان مثال اداره کل پست برای ارسال نشریات به نقاط مختلف استان می تواند هزینه کمتری را دریافت کند.
وی افزود: بازار کارآمد به معنای دسترسی به اطلاعات کامل است که رسانه ها به تمامی اطلاعات فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و ... دسترسی دارند و باید با بهره مندی از این ظرفیت بتوانند فرصت اقتصادی برای تامین منافع خود فراهم سازند تا وابستگی آنان به دولت برای تامین منابع کاهش یابد.
وی تاکید کرد: خانه مطبوعات استان برای ارتقای رسانه های استان به لحاظ کمی و کیفی باید برنامه زمان بندی ارائه دهد و تاکید می کنم سیاست ها و برنامه های این حوزه باید در کارگروه های تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان ارائه و مصوب شود.
پورعیسی در پایان این نشست مطرح کرد: تمام رسانه های استان را به رعایت انصاف دعوت می کنم و یادآور می شوم تحقق این امر مستلزم داشتن اطلاعات کامل و دقیق در حوزه های مختلف است.
افزایش تعداد رسانه های استان، درخواست حمایت بیشتر دستگاه های اجرایی از نشریات و مطبوعات محلی، تامین اعتبار برای برگزاری کلاس ها و اردوهای آموزشی رسانه ای از درخواست های اعضای خانه مطبوعات استان از حوزه معاونت اقتصادی استانداری در این نشست بود که تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.